Agressiv appelsin skal sælge Nikoline sodavand
Faxe: Royal Unibrew-brandet Nikoline har startet en ny kampagne, hvor en aggressiv appelsin spiller hovedrollen
I en ny kampagne, der starter i dag på blandt andet TV2 og TV3 sætter Royal Unibrew-brandet Nikoline fokus på familiehygge. TV-reklamespottet er udviklet af BBDO.
Her kan man se hvad der kan ske, hvis man tager arbejdet med sig hjem. Familieidyllen brydes brat, idet chefen ringer til farens mobil, mens far, mor og to børn er samlet omkring et spil Ludo. Men så blander en Nikoline-appelsin sig…
– I den nye kampagne flytter vi budskabet fra primært at fokusere på Nikolines velkendte kvalitet til, hvornår kvalitet er vigtig – nemlig som en naturlig del af en god dansk hyggestund. Med den nye kampagne ønsker vi på en humoristisk måde at pege på, at kvalitetstid i familien er vigtig i en fortravlet tid, siger Rolf Kube, Marketing Manager hos Royal Unibrew i Faxe til markedsforing.dk.
Kommentarer