En ”post-traumatisk” oplevelse
Læserbrev: Om Post-DK i længden kommer over den form for service er tvivlsomt!
Indsendt af Jørn Engelbrecht, Søvej 5, 4654 Faxe Ladeplads
Jeg bestilte 3.2.2014 varer på internettet. Leverandøren sendte varen 4.2.2014, og ifølge Post-DK “Track & Trace” er den afleveret til mig d. 5.2.2014. Desværre er det imidlertid ikke mig, som de har udleveret pakken til, men en Henrik Jnrgensen!!! Ja, det stod der.
Siden har jeg i forhold til Post-DK slået i en dyne. Foretagendet har en afdeling, som de fejlagtigt kalder “KundeService”. Hvorfor de kalder afdelingen det, får stå hen i det uvisse, for service det får man fande…. ikke. Trist, at det engang hæderkronede og troværdige postvæsen nu har “indviklet” sig til dette monster.
Om jeg nogen sinde ser min pakke eller en erstatning er vist et åbent spørgsmål her næsten en måned efter, at varen blev bestilt. Men måske er min økonomi bedre end deres, så jeg kommer nok over tabet.
Om Post-DK i længden kommer over den form for service er derimod mere tvivlsomt!
Kommentarer