Faxe Kommune søger en opkrævningsmedarbejder

Faxe Kommune søger en medarbejder med erfaring i opkrævning af kommunale restancer – især ejendomsskatter, til en nyoprettet stilling.
Faxe Kommune ønsker at fremme en effektiv opkrævning af kommunens fordringer hos borgere og virksomheder. Byrådet besluttede i januar 2017, at fortsætte den forstærkede indsats på opkrævningsområdet, som blev sat i værk i 2016. Med overtagelsen af inddrivelsesopgaven af ejendomsskatter og øvrige fortrinsberettigede krav fra SKAT har Faxe Kommunes Opkrævning- og Økonomi teamet behov for yderligere mandskab og nye kompetencer.
Derfor søger kommunen nu en dygtig medarbejder til opkrævning, som er god til at tale med mange forskellige mennesker, og som motiveres af at yde god service. Sammen med dygtige kollegaer får den nye medarbejder ansvar for, at gøre mere for at sikre opkrævning af kommunens krav – under hensyntagen til borgernes individuelle situation.
Den nye medarbejder bliver del af et nysammensat team, der vil bestå af seks medarbejdere. som arbejder med opkrævning og økonomiopgaver.
Arbejdsopgaver
- Sagsbehandling af borgernes og virksomhedernes restancer
- Deltagelse i arbejdet med ejendomsbeskatningen
- Personlig ekspedition vedrørende opkrævning
Kommentarer