Rønnede

Intec system i Rønnede søger kontorassistent

Intec system som er placeret i Rønnede mangler nu en deltids kontorassistent. Virksomheden, der er specialiseret indenfor professionelle industrielle IT produkter fra førende mærkevareproducenter, arbejder med et internationalt perspektiv, og leder derfor efter en dygtig kontorassistent med gode engelskkundskaber.

Intec system skal bruge en dygtig, flittig og pligtopfyldende kontorassistent på deltid, ca. 25 timer om ugen. Dine primære opgaver bliver indenfor procurement.

Du kommer til at arbejde med blandt andet:

  • Ordrebehandling.
  • Kunde og leverandør kontakt i ind og udland.
  • Opfølgning.
  • Logistik opgaver.
  • Vedligeholdelse af egne IT drift systemer.
  • Informationssøgning.
  • Bogholderi opgaver.
  • Ad-hoc opgaver.

Intec system forventer at:

  • Du har erhvervserfaring, gerne indenfor bank, finansiering, advokat eller bogholderi.
  • Du er erfaren bruger af Microsoft Office.
  • Da Intec system er en International virksomhed og størstedelen af deres partnere ligger uden for Danmarks grænser, forventer virksomheden at du behersker engelsk både mundtligt og skriftlig.
  • Du er struktureret, detaljeorienteret og har et godt overblik.
  • Du er handlekraftig og kan arbejde selvstændigt.
  • Du har en god situationsfornemmelse, og evne til at kommunikere på tværs af forskellige kulturer.

Intec system ApS er en spændende, sjov og åben arbejdsplads, hvor et fleksibelt arbejdsmiljø gør det til en udfordrende, meningsfuld oplevelse at gå på arbejde.

Løn forhandles individuelt. Tiltrædelse efter aftale.

Ansøgning og CV sendes til indehaver Morten Hansen på mail mh@intecsystem.dk.

Kommentarer