Ny reklamefilm om Faxe Kondi lanceres i dag
Faxe: Royal Unibrew lancerer en ny Faxe Kondi-reklamefilm i dag. Den er starten på et nyt reklamekoncept
Torsdag den 19. juni får en ny reklamefilm for Faxe Kondi premiere. Den er startskuddet på et nyt strategisk reklamekoncept ”Når der går sport i den”, der er meget mere end film. Filmens opgave er at sætte scenen – siden vil platformen folde sig ud gennem et væld af andre kreative muligheder.
– Faxe Kondi’s kernemålgruppe har altid været drenge og mænd, og dem skal vi fortsat fokusere på. Deres alder er ikke afgørende. Det er i langt højere grad drengerøven og det indre legebarn og det frirum, der skabes, når ”drenge” er sammen, som vi ønsker at tale til, siger Rikke Lerhøj, marketingchef på læske-, og energidrikke og cider i Royal Unibrew.
– Selv om vi har været længe undervejs, har det været det hele værd. Alt for mange kommunikationsstrategier er baseret på relativt simple kampagnemekanismer, men for Faxe Kondi skulle vi finde det nye ståsted og den nye brand strategi, før vi ville udkomme, lyder det fra Stephanie Illgner, marketingdirektør hos Royal Unibrew i en pressemeddelelse.
Det nye koncept er udviklet af reklamebureauet Bates. Reklamefilmen vil blive vist på TV sommeren over.
Kommentarer