Faxe Ladeplads

Østbanen sætter “naboskabet” på skinner

Faxe Ladeplads: Regionstog er i gang med en charmeoffensiv langs Østbanen, for at få flere til at vælge toget som transport i hverdagen

Kampagnen skal øge fokus på, at der tæt på boligen findes et komfortabelt og moderne offentligt transporttilbud.

For at hjælpe nye kunder, er der lavet et specifikt kampagne-site Naboskab på skinner. Her kan man nemt finde de oplysninger, der er brug for, hvis man skal rejse med toget for første gang eller måske for første gang i mange år.

Som et led i kampagnen har Regionstog uddelt en hilsen i form af en kampagnefolder, et brev, enkøreplan samt en æske minttabletter, til alle husstande i en afstand af cirka 700 meter fra mellemstationerne på Østbanen.

Regionstog benyttede samtidig muligheden for at støtte op om foreningslivet langs banen, idet de lokale spejdergrupper påtog sig opgaven med at omdele materialet.

Kommentarer