Erhverv

Royal Unibrew sponserer Tivoli fem år mere

Faxe: Bryggeriet i Faxe, Royal Unibrew har i dag forlænget sin sponsoraftale med Tivoli i fem år

Royal Unibrew har siden 2009 været eksklusiv leverandør af øl og sodavand til Tivoli samt officiel partner for en række af Havens rytmiske musikaktiviteter. De aftale blev i dag, tirsdag den 23. april forlænget frem til 2018. Det skriver Tivoli i en pressemeddelelse.

Dermed er Tivoli sikret et tocifret millionbeløb i sponsorat fra Royal Unibrew. Aftalen er en af Royal Unibrews tre største danske sponsorater.

Ifølge aftalen fortsætter Royal Beer som sponsor for Fredagsrock, der er blandt Tivolis mest populære begivenheder. Parterne vil også fortsætte med visning af Champions League finalerne på storskærme på Plænen.

Aftalen betsyder også en forlængelse af det nyudviklede teenagerkoncept Pop-UpTorsdag, der foregår på en nydesignet flydende pop-up scene i Springvandet ud for Tivolis Koncertsal. Her vil Pepsi Max og Tivoli sammen præsentere unge popnavne.

– Det har været en stor fornøjelse at få Royal Unibrew ind i Tivoli. De har været en professionel leverandør og ikke mindst en inspirerende samarbejdspartner f.eks. i udviklingen af nye musikkoncepter. Vi glæder os over, at vi kan forlænge den vigtige aftale, så vores 4 mio. gæster fortsat kan få kvalitets øl i glasset og nye musikoplevelser med hjem, siger Tivolis direktør Lars Liebst. Det skriver Borsen.dk

Kommentarer