Dagli’Brugsen Terslev samler på glade kunder
Terslev: Dagli’Brugsen i Terslev er kommet på en flot 11. plads, når det gælder kundetilfredshed
23.123 kunder over hele Danmark har deltaget i en stor undersøgelse af, hvor tilfredse de er med deres lokale dagligvarebutik. Ud af 371 Dagli’Brugser, er Dagli’Brugsen i Terslev kommet på en flot 11. plads, når det gælder kundetilfredshed.
– Det er et kæmpe skulderklap til medarbejderne i butikken. Det er deres indsats, der gør, at flere er mere end tilfredse, med at handle hos os. Jeg er kæmpe stolt af personalet, for den service og oplevelse de yder kunderne hver eneste dag, siger uddeler Thomas Helkiær.
Mest markant er områder som ”Det er nemt at handle i butikken”, ”Medarbejderne er servicemindede” og ”Butikken har gode åbningstider.”
– Vi er glade for, at kunderne værdsætter, at vi prioriterer, at det skal være en rar oplevelse at købe ind. Vi sætter en ære i, at besøget i butikken skal være personligt og rart, og kan vi sende kunderne ud af butikken med et smil på læben og en positiv oplevelse, så har vi nået målet. Vi kan også se, at det er blevet bemærket, at vi har sat priserne ned på rigtig mange varer det seneste års tid. Generelt kan vi sige, at målingens resultater inspirerer os til at blive endnu bedre, så stadig flere kunder fremover vil anbefale deres familie og venner at handle hos os, siger uddeleren forsat.
Samlet set har alle de 371 butikker i Dagli’Brugsen og LokalBrugsen præsteret en fremgang i kundernes tilfredshed, med fem procentpoint i forhold til den forrige undersøgelse i marts måned.
– For Dagli’Brugsen drejer det sig om at gøre det attraktivt at handle lokalt. Venlige medarbejdere, de rigtige varer på hylderne til de rigtige priser er nogle af de vigtigste elementer. Derfor er det positivt, at kunderne igen kvitterer for, at de er mere tilfredse med at handle i Dagli’Brugsen, siger kædedirektør Jesper K. Andersen.
Kommentarer